> VDI-16, VDI-32 ÉS VDI-64 galvanikus@
VDI-16, VDI-32 ÉS VDI-64 galvanikus@
Gyártói cikkszám:
|
GDI000032000
|
Cikkszám:
|
VICTRON-0787
|
Megnevezés teljes név:
|
VDI-16, VDI-32 ÉS VDI-64 galvanikus@
|
több
keyboard_arrow_down
keyboard_arrow_up
Leírás
A galvanikus leválasztó megakadályozza az elektrolitikus korróziót. Blokkolja a parti áram földelővezetékén keresztül a hajóra jutó kisfeszültségű egyenáramot. Az ilyen áram ugyanis korróziót okozhat a hajó víz alatti fémelemeiben, például a hajótörzsben a hajócsavarban, a tengelyben, és így tovább. A galvanikus leválasztó belsejében két, egymással ellenpárhuzamosan kapcsolt dióda található. Az ilyen típusú kapcsolás alkalmazása esetén a diódák mindkét irányban lehetővé teszik az elektromos áram működését, viszont csak egy bizonyos feszültségbeli küszöbérték felett. A diódák vezetőképességét biztosító egyenáramú feszültség körülbelül 1,4 V.Az izolátor közvetlenül a hajó 230 V-os csatlakozása mögé van telepítve. A galvánelemes izolátorból előremenő feszültség magasabb, mint a fémek közötti potenciálkülönbség. Ennek eredményeként ez a feszültség nem teszi lehetővé az áramvezetést, és ezért a galvanikus leválasztó megakadályozza az elektrolitikus áramot. Viszont ha a váltakozó áramú áramkörben (nagyobb) hibafeszültség van jelen, a diódák átengedik az áramot, és a maradékáram-eszköz megszakítja azt.
VDI-16, VDI-32 ÉS VDI-64 galvanikus@
Online ár:
137 990 Ft / db
Nincs készleten
×
Adatok
Gyártói cikkszám
GDI000032000
Megnevezés teljes név
VDI-16, VDI-32 ÉS VDI-64 galvanikus@
Leírás
A galvanikus leválasztó megakadályozza az elektrolitikus korróziót. Blokkolja a parti áram földelővezetékén keresztül a hajóra jutó kisfeszültségű egyenáramot. Az ilyen áram ugyanis korróziót okozhat a hajó víz alatti fémelemeiben, például a hajótörzsben a hajócsavarban, a tengelyben, és így tovább. A galvanikus leválasztó belsejében két, egymással ellenpárhuzamosan kapcsolt dióda található. Az ilyen típusú kapcsolás alkalmazása esetén a diódák mindkét irányban lehetővé teszik az elektromos áram működését, viszont csak egy bizonyos feszültségbeli küszöbérték felett. A diódák vezetőképességét biztosító egyenáramú feszültség körülbelül 1,4 V.Az izolátor közvetlenül a hajó 230 V-os csatlakozása mögé van telepítve. A galvánelemes izolátorból előremenő feszültség magasabb, mint a fémek közötti potenciálkülönbség. Ennek eredményeként ez a feszültség nem teszi lehetővé az áramvezetést, és ezért a galvanikus leválasztó megakadályozza az elektrolitikus áramot. Viszont ha a váltakozó áramú áramkörben (nagyobb) hibafeszültség van jelen, a diódák átengedik az áramot, és a maradékáram-eszköz megszakítja azt.
termék hozzáadva a kosárhoz
Egységár: Ft
Mennyiség:
Összesen: Ft